Η Uber ανακοινώνει ανοικτό διαγωνισμό για την επιλογή της πρώτης πόλης εκτός ΗΠΑ που θα λανσάρει το uberAIR



Στη 2η Annual Elevate Summit, η Uber ανακοίνωσε ανοιχτό παγκόσμιο διαγωνισμό για την επιλογή μίας πόλης που θα λανσάρει το uberAIR. 

Το πρόγραμμα Elevate της Uber δημιουργεί παγκοσμίως, μια αστική εναέρια υπηρεσία διαμερισμού. Από το 2023, οι πελάτες της Uber θα μπορούν κατόπιν αιτήματος, με το πάτημα ενός κουμπιού να πετάξουν. Για να γίνει εφικτό αυτό, η Uber έχει συγκεντρώσει ένα δίκτυο συνεργατών που περιλαμβάνει κατασκευαστές οχημάτων, εταιρείες real estate, προγραμματιστές τεχνολογίας και πολλά άλλα. 

Για να λανσάρει το uberAIR στην αγορά, η Uber σχεδιάζει να συνεργαστεί με τρεις πόλεις. Αυτό θα φέρει μια ισορροπία μεταξύ των στόχων της εταιρείας και της πολυμορφίας των πόλεων, που θα βοηθήσει την υπηρεσία στο να πετύχει μια μακροπρόθεσμη επιτυχία. 

Το Ντάλας και το Λος Άντζελες έχουν ήδη ανακοινωθεί ως οι δύο πρώτες πόλεις που θα λανσαριστεί η υπηρεσία, και η Uber αναζητά τώρα την τρίτη πόλη που θα συνεργαστεί. Αυτές οι τρεις πόλεις θα είναι οι πρώτες που θα προσφέρουν uberAIR πτήσεις, με στόχο να πραγματοποιηθούν πτήσεις επίδειξης το 2020 και να ξεκινήσουν οι εμπορικές μεταφορές το 2023. 

"Είμαστε ενθουσιασμένοι από το ενδιαφέρον που έχουμε λάβει από τη διεθνή κοινότητα και έχουμε επισημοποιήσει πλέον μια διαδικασία με την οποία οι ενδιαφερόμενες πόλεις μπορούν να συνδεθούν άμεσα με την Uber και να διατυπώσουν τις απόψεις τους για το πώς το uberAIR μπορεί να επηρεάσει θετικά την αγορά τους και πώς μπορούν να βοηθήσουν στο λανσάρισμα και την απογείωση της υπηρεσίας", δήλωσε ο Jeff Holden, Chief Product Officer της Uber. 

Αυτή η ευκαιρία είναι ανοιχτή σε οποιαδήποτε πόλη, έξω από τις ΗΠΑ, που υπάρχει η επιθυμία για μια δραματική βελτίωση των μεταφορών και οι συνθήκες ευνοούν την αστική αεροπορική κινητικότητα. Η Uber αναζητεί πόλεις, όπου οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής σε εθνικό και τοπικό επίπεδο δεσμεύονται να επιτρέψουν την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών μεταφοράς. 

Οι ενδιαφερόμενες κυβερνήσεις μπορούν να επισκεφτούν το Uber.com/air για να μάθουν περισσότερα και να επικοινωνήσουν με την ομάδα της Uber Elevate μέχρι την 1η Ιουλίου 2018. 


Μετά την ημερομηνία αυτή, η ομάδα Elevate σχεδιάζει να ξεκινήσει συστηματικά συζητήσεις με τις πόλεις που έχουν υποβάλει εκδήλωση ενδιαφέροντος, στις οποίες ένα uberAIR δίκτυο θα ήταν κατάλληλο για προσαρμογή. 

Προκειμένου να είναι κατανοητό τι θα μπορούσε να κάνει μια αστική πόλη κατάλληλη υποψήφια, η Uber έκανε τις εξής παρατηρήσεις: 

● Οι πόλεις με πληθυσμό άνω των 2 εκατομμυρίων ανθρώπων και πυκνότητα άνω των 2.000 ατόμων ανά τετραγωνικό μίλι θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν συγκεντρωτικές υπηρεσίες διαμερισμού και έτσι να ωφεληθούν περισσότερο από ένα uberAIR δίκτυο . 

● Οι ιδανικές πόλεις είναι πολυκεντρικές, με πολλούς πυκνούς κόμβους ανάπτυξης σε αστική περιοχή και αντιμετωπίζουν σημαντική κυκλοφοριακή συμφόρηση. Μια μεγάλη και διασκορπισμένη διάταξη της πόλης σημαίνει ότι το uberAIR θα είναι σε θέση να προσφέρει σημαντικά οφέλη εξοικονόμησης χρόνου, σε ταχύτητες 150-200 μίλια ανά ώρα. 

● Η παρουσία ενός κοντινού μεγάλου αεροδρομίου, όπου το ταξίδι μπορεί συχνά να διαρκέσει περισσότερο από 1 ώρα από ή προς το κέντρο της πόλης, λόγω της απόστασης, της ζήτησης ή των σημείων συμφόρησης (π.χ. γέφυρες, σήραγγες), θα καταστήσουν επιτακτική τη χρήση της υπηρεσίας. 

● Επειδή το uberAIR θα παρέχει μεταφορά από κόμβο σε κόμβο και όχι από σημείο σε σημείο, είναι κρίσιμο να μπορεί επίσης να ενσωματωθεί σε μια πολύτροπη λύση που θα περιλαμβάνει και άλλες επιλογές, όπως η δημόσια συγκοινωνία, η υπηρεσία διαμερισμού, η ποδηλασία και το περπάτημα, σε μια πυκνή κατοικημένη περιοχή. 

● Οι πόλεις πρέπει να έχουν σταθερές και ευνοϊκές περιβαλλοντικές συνθήκες, κατάλληλες για αεροπορικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης της έλλειψης ακραίων καιρικών συνθηκών, θερμοκρασίας και ανύψωσης. 

● Για να διευκολυνθεί η κατασκευή των Skyports θα είναι σημαντικό να υπάρξει η συμμετοχή τουλάχιστον ενός μεγάλου real estate συνεργάτη. Θα είναι επίσης χρήσιμο να υπάρχει άδεια οικοδόμησης που επιτρέπει την κατασκευή, όπως και διαδικασίες χωροταξικού σχεδιασμού που επιτρέπουν την κοινή χρήση μεταφοράς, καθώς και μειωμένες απαιτήσεις στάθμευσης. 

● Η επίτευξη του στόχου της λειτουργίας 100% ηλεκτρικών αεροσκαφών VTOL, θα απαιτήσει τελικά ένα ισχυρό ηλεκτρικό δίκτυο που θα τροφοδοτείται από ενέργεια χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα. Για αυτό η δέσμευση της πόλης να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα και να επενδύσει στην τεχνολογία εκσυγχρονισμού του δικτύου είναι κρίσιμη. 

● Το να ‘‘ξεκλειδώσεις’’ τις δυνατότητες του ουρανού θα απαιτήσει τον εκσυγχρονισμό του κανονιστικού πλαισίου. Μια φιλοσοφία προοδευτικών ρυθμιστικών προσεγγίσεων σχετικά με τις νέες τεχνολογίες κινητικότητας, όπως το rideshare, τα «dockless bikes» - ποδήλατα χωρίς σταθμό, τα αυτόνομα οχήματα και τα drones, είναι πολύτιμη. 

● Στον πυρήνα, πρόκειται για μια συνεργασία - η Uber αναζητά έναν συνεργάτη που είναι τόσο ενθουσιασμένος με το μέλλον της εναέριας κυκλοφορίας όσο είμαστε και εμείς και που θα είναι αποφασισμένος να ξεπεράσει τα προβλεπόμενα εμπόδια όσο και τα απρόβλεπτα, προκειμένου να φέρει το uberAIR στην αγορά. 

Είναι σημαντικό ότι η Uber δεν αναζητά πόλεις που να παρέχουν φορολογικές ελαφρύνσεις ή τοπικά κίνητρα. Αντίθετα, η Uber αναζητά πόλεις με φιλοδοξία που επενδύουν στα συστήματα μεταφοράς τους και επιθυμούν να φέρουν το uberAIR στην αγορά για τους κατοίκους τους το συντομότερο δυνατό. 

Η Uber συνεργάζεται με εταιρείες ηγέτες στην αρχιτεκτονική και αποκαλύπτει τα πρώτα uberAIR Skyport σχέδια 


Πιλοτικά σχέδια από έξι εταιρείες ηγέτες στο χώρο της αρχιτεκτονικής και της μηχανολογικής καταδεικνύουν πως θα είναι το μέλλον των Skyports, των σημείων απογείωσης και προσγείωσης των eVTOL αεροσκαφών 

Λος Άντζελες, 9 Μαΐου 2018 - Κατά τη διάρκεια της 2ης Uber Elevate Summit, έξι εταιρείες ηγέτες στο χώρο της αρχιτεκτονικής και της μηχανολογικής παρουσίασαν τα πρώτα σχέδια των uberAIR Skyports. Αυτά τα πιλοτικά σχέδια καταδεικνύουν τα πρώτα βήματα των ηγετών της βιομηχανίας στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν τις κατάλληλες υποδομές για εργασίες μεγάλου μεγέθους των δικτύων uberAIR εντός και γύρω από τις πόλεις. 

Ανάμεσα σε δεκάδες συμμετοχές, έξι πιλοτικά σχέδια επιλέχθηκαν, γεγονός που αποδεικνύει τον υψηλό βαθμό ρεαλισμού και τεχνικής σκοπιμότητας: οι Gannett Fleming, BOKA Powell, Humphreys & Partners Architects, Pickard Chilton που συνεργάζεται με την Arup, Corgan και The Beck Group. 

Τα Skyports σχεδιάστηκαν ώστε να υποστηρίξουν τις διαδικασίες προσγείωσης και απογείωσης του uberAIR σε ένα γεμάτο κόσμο σημείο, όπως ένα στάδιο ή ένα χώρο συναυλίας. Τα πιλοτικά σχέδια πρέπει να είναι ικανά να ικανοποιήσουν τις ανάγκες μετακίνησης περισσότερων από 4.000 επιβατών την ώρα, καλύπτοντας 30 στρέμματα (3 εκτάρια) και πληρώντας τις προδιαγραφές θορύβου και περιβάλλοντος, ώστε να διασφαλίζουν σε ποσοστό 100% ότι τα ηλεκτρικά VTOLS είναι ικανά να επαναφορτιστούν ανάμεσα στις μετακινήσεις με ελάχιστη επίδραση στις κοντινές κοινότητες. 

«Σήμερα η Uber προσκάλεσε έξι από τις πιο καινοτόμες αρχιτεκτονικές εταιρείες για να μοιραστεί τα πιλοτικά σχέδια τους στην ετήσια Summit. Αυτό είναι το επιστέγασμα εκατοντάδων σχεδιαστών και μηχανικών που δημιούργησαν δεκάδες σχέδια για ένα εξαιρετικά αποδοτικό και μετρήσιμο Skyport. Παρότι το uberAIR μπορεί να φαντάζει ως μακρινό όνειρο, είναι πολύ πιο κοντά από ότι υπολογίζετε και οι αστικές υποδομές πρέπει να μπουν σε τροχιά ανάπτυξης ώστε να συμβαδίσουν. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με εταιρείες ηγέτες στο χώρο ώστε να “φανταστούμε” πως θα λειτουργήσουν τα φυσικά Skyports υπό κλίμακα και πως να σχεδιάσουμε με τον καλύτερο τρόπο ήσυχους χώρους με περιβαλλοντολογική συναίσθηση, δημιουργώντας φυσικούς θύλακες δραστηριότητας για τις μετακινήσεις του μέλλοντος», δήλωσε ο John Badalamenti, Head of Design for Advanced Programs and Aviation της Uber. 


Θα βρείτε εδώ φωτογραφίες και videos των έξι τελικών σχεδίων και μια περίληψη παρακάτω. 

Uber Elevate Διαγωνισμός Skyport – Τα 6 Τελικά Σχέδια 




Gannett Fleming - “The PAW” 

Εμπνευσμένο από τη φύση, το σχέδιο της Gannet Fleming περιλαμβάνει πλατφόρμες προσγείωσης στο σχήμα πατούσας. Ο «κόμβος» υποστηρίζει 52 eVTOLS οχήματα ανά ώρα, ανά κόμβο, σε ένα κλιμακωτό πλαίσιο που θα μπορεί να διευκολύνει πάνω από 600 αφίξεις και αναχωρήσεις και 4.000 άτομα ανά ώρα μέχρι το 2028. 

Το σχέδιο χρησιμοποιεί ρομπότ για να περιστρέφουν τα eVTOL αεροσκάφη κατά 180 μοίρες στα σημεία που παρκάρουν, ώστε να είναι έτοιμα για άμεση απογείωση. Με γνώμονα τη βιωσιμότητα, το Skyport περιλαμβάνει φωτοβολταϊκούς υποδοχείς και διαφανές σκυρόδεμα για να επιτρέψει την ηλιακή επαναφόρτιση, ενώ παράλληλα «φέρει» ηχητικά τοιχώματα με ακουστικά διαφράγματα, που θα επιτρέπουν στον άνεμο να περάσει ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι επιπτώσεις του θορύβου. 

«Μας δίνεται η δυνατότητα να επαναπροσδιορίσουμε τον τρόπο που λειτουργούν τα συστήματα μεταφοράς μας και να επανασχεδιάσουμε τα αστικά περιβάλλοντα ώστε να είναι καθαρότερα, ασφαλέστερα, με λιγότερη συμφόρηση και πιο “έξυπνα”. Ο στόχος της Gannett Fleming είναι ο ίδιος με της Uber – να κάνουν τη μετακίνηση ασφαλή, προσβάσιμη, αξιόπιστη και βολική σε όλους. Η δική μας λύση του Skyport, “The PAW”, θα ενσωματωθεί απρόσκοπτα ως ένας “διατροπικός” κόμβος μεταφοράς και μια κομψή “λύση” που υποστηρίζει τα “μαξιλάρια” προσγείωσης με μια ρευστή και οργανική δομή», δήλωσε ο Ted Osborne, PP, AIA, principal architect στην Gannett Fleming. 





Pickard Chilton και Arup - “Sky Tower” 

Το σχέδιο των Pickard Chilton και Arup καθοδηγείται από τη λειτουργία, δημιουργώντας ένα σύστημα που θα μπορούσε να υποστηρίξει, να αυξήσει και ίσως να «απογειώσει» το εμπορικό σήμα Uber. Ένα «κόμβο» που επιτρέπει 180 προσγειώσεις και απογειώσεις ανά ώρα, φιλοξενώντας 1800 επιβάτες σε ώρα αιχμής, ανά ώρα, ανά «κόμβο». Οι «κόμβοι» μπορούν να συνδυαστούν τόσο κατακόρυφα όσο και οριζόντια ώστε να επιτρέψουν στο Skyport να προσαρμοστεί στο τοπίο της πόλης. 

«Το σχέδιο των The Pickard Chilton και Arup για το Skyport της Uber παρουσιάζει ένα δυναμικό σχεδιασμό που σέβεται την κοινότητα, επιτυγχάνει αποτελεσματικά τους στόχους χωρητικότητας της Uber και αποτελεί ένα “κομψό” αλλά εξαιρετικά “μηχανοποιημένο” και εξελιγμένο έργο αρχιτεκτονικής. Ενώ η σχεδίασή μας για το Skyport είναι εννοιολογική, δεν είναι επιστημονική φαντασία. Με βάση μια ρεαλιστική προσέγγιση που βασίζεται στην έρευνα, η ιδέα μας προσφέρει στην Uber μια κομβική, επεκτάσιμη και βιώσιμη λύση που υποστηρίζει το όραμά της για το μέλλον των ενδο-αστικών συγκοινωνιών», δήλωσε ο Jon Pickard, FAIA, RIBA, Principal στην Pickard Chilton. 





Corgan - “CONNECT” 

Το «CONNECT» της Corgan αποτελεί ένα φουτουριστικό και με μελλοντική οπτική σχέδιο Mega Skyport που σχεδιάστηκε ώστε να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι δρόμοι και οι αυτοκινητόδρομοι έχουν χωριστεί στις σύγχρονες πόλεις. Το σχέδιο του Skyport μπορεί να φιλοξενήσει 1000 προσγειώσεις ανά ώρα. 

Το σχέδιο της Corgan λαμβάνει υπόψη τα καθιερωμένα δίκτυα αυτοκινητοδρόμων, αλλά επιδιώκει να επανατοποθετήσει τις υπάρχουσες και οικείες υποδομές και να δημιουργήσει νέες αρτηρίες μεταφορών που μπορούν να φιλοξενήσουν με μια υψηλότερη δυναμική από ότι απαιτείται στο μαζικό σχεδιασμό. Με τη γεφύρωση των διαχωριστικών που έχουν αφήσει οι αυτοκινητόδρομοι στον αστικό ιστό, η CONNECT επιδιώκει να επανασυνδέσει τις κοινότητες και να προσφέρει μια εμπορική και κοινωνική ευκαιρία για τις γειτονιές, παρέχοντας παράλληλα βελτιωμένη πρόσβαση στις αστικές αεροπορικές μεταφορές. 

«Ως αρχιτέκτονες στο αεροπορικό σχέδιο, επικεντρωνόμαστε στην ενίσχυση της εμπειρίας των επιβατών και στο να γίνει αυτή η εμπειρία προσιτή σε όλους», δήλωσε ο John Trupiano Principal στο Aviation Studio της Corgan. «Έτσι, ενώ ο βασικός στόχος του Uber Skyport είναι να αναπτύξει ένα πρότυπο για την πρόσβαση του κοινού στα eVTOLs, το επεκτείναμε για να διερευνήσουμε πως τα Skyports θα μπορούσαν να επανασυνδέσουν την κοινότητα, πώς μπορούν να αποτελέσουν μια σημαντική «βελτίωση» στη γειτονιά και πώς θα μπορούσαν να γεφυρώσουν μερικά από τα προβλήματα που βλέπουμε στις πόλεις μας». 






Humphreys & Partners - “Uber Hover” 

Το σχέδιο Skyport της Humphreys & Partners διαμορφώνεται με μια πρωτότυπη «κυψέλη». Παρόμοια με τα σχέδια πτήσης των μελισσών, προς και από μια κυψέλη, τα αεροσκάφη αναπαράγουν την ίδια λειτουργία, μέσω πολλαπλών θυρών εισόδου και λειτουργίας. 

Το σχέδιο φιλοξενεί 900 επιβάτες ανά επίπεδο, ανά ώρα και χρησιμοποιεί βιώσιμα υλικά για να δημιουργήσει ένα οικοσύστημα που αυτό-ενεργοποιείται και «επιστρέφει» στην γύρω περιοχή. 

«Κατά το σχεδιασμό του Skyport και του Mega-Skyport, ήταν σημαντικό να σκεφτούμε τις έννοιες που ταιριάζουν με την σημερινή τεχνολογία και τις υπάρχουσες εξελίξεις, αλλά μπορούν επίσης να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες τάσεις. Οι προγραμματιστές μας ρωτούν συνεχώς για το μέλλον των χώρων στάθμευσης, καθώς οι σύγχρονοι τρόποι μεταφοράς μειώνουν την ανάγκη για παραδοσιακό χώρο στάθμευσης. Το Uber Elevate προσφέρει μια βιώσιμη λύση. Έχουμε επικεντρωθεί σε ένα σχέδιο που μπορεί εύκολα να αναπαραχθεί και να επεκταθεί. Αν προσθέσετε λιανικό εμπόριο, γραφεία και πολλά άλλα, τότε θα έχουμε επεκτείνει την έννοια ενός χώρου πολλαπλών χρήσεων», δήλωσε ο Walter Hughes, Vice President of Design. 





The Beck Group - “The Hive” 

To Skyport του The Beck Group αντλεί έμπνευση από τους κόμβους μεταφοράς του παρελθόντος και την ομορφιά της εξαγωνικής μορφής που βρίσκεται στις κυψέλες που δημιουργούν οι μέλισσες. Τα eVTOLS, που μοιάζουν πολύ με τις μέλισσες, θα πετάξουν μακριά από την κυψέλη και θα επιστρέψουν σε έναν ατέρμονα κύκλο δραστηριότητας. Το σχήμα είναι ευέλικτο και κλιμακωτό ώστε να φιλοξενήσει 150 απογειώσεις και προσγειώσεις ανά ώρα και μπορεί να κλιμακωθεί πραγματοποιώντας έως και 1.000 ταξίδια ανά ώρα. 


«Το Skyport “The Hive” αντλεί έμπνευση από σημαντικά προηγούμενα στο σχεδιασμό των κόμβων μεταφοράς και από την ομορφιά και την πρακτικότητα της εξαγωνικής μορφής που δημιουργούν οι μέλισσες. Τα βασικά χαρακτηριστικά από τα ιστορικά υπόστεγα τρένων και τα σύγχρονα αεροδρόμια αποτελούν τη λύση του σχεδιασμού. Το σχήμα του είναι οργανικό, πρακτικό και χρησιμεύει ως μεταφορικός κόμβος δραστηριότητας. Το Skyport θα είναι κλιμακωτό, ένας βασικός παράγοντας, καθώς αυτός ο τύπος μεταφοράς μεγαλώνει σε δημοτικότητα μεταξύ των πελατών της Uber», δήλωσε ο Michael Kaiser, Principal στο The Beck Group. 





BOKA Powell - “Skyport Prototype” 

Το Skyport της BOKA Powell εμπνέεται από τη δυναμική της πτήσης και μπορεί να φιλοξενήσει 1.000 απογειώσεις και προσγειώσεις. Η δομή είναι ευέλικτη και επιτρέπει την αναστροφή της λειτουργίας ώστε να προσαρμοστεί σε πιθανή αλλαγή του ανέμου, ενώ μπορεί να υποστηρίξει μια μέση απογείωση σε λιγότερο από 3 λεπτά. 

«Με μια τυπολογία κτιρίων τόσο επική σε κλίμακα και ακόμα, τόσο ξεκάθαρα κατανοητή και πρακτική στη χρήση της, αυτό το σχέδιο του Skyport ανεβαίνει στον ουρανό με εκπληκτική φιλοδοξία για το μέλλον της πτήσης και της διαμετακόμισης. Το πραγματικό κλειδί για αυτή τη λύση είναι η μηχανική ακρίβεια και ο συγχρονισμένος ρυθμός χειρισμού τόσο των αεροσκαφών όσο και των πελατών. Με την επίλυση αυτών των πολύπλοκων διαδικασιών, το νόημα και το θαύμα των μελλοντικών αεροπορικών ονείρων είναι δυνατά», δήλωσε ο Andrew Bennett, Principal της BOKA Powell. 

Ετικέτες
[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.