DNV GL: Το συγκρότημα Drone για έρευνες πλοίων



Με τέσσερις τύπους αεροσκαφών στο οπλοστάσιό του, η DNV GL έχει προσαρμόσει την τεχνολογία της έρευνας σε διάφορες δομές πλοίων. Πρόσφατα η DNV GL έφθασε σε ένα νέο ορόσημο με την πρώτη έρευνα offshore drone.

Είναι μια έντονη μέρα στη Γκντίνια της Πολωνίας και έξω από το σταθμό DNV GL Leszek Alba περιμένει τον άνεμο να αλλάξει. Η Alba είναι ένας από τους 16 επιθεωρητές της DNV GL. Σήμερα, δοκιμάζει τη σταθερότητα του Custom drone σε διαφορετικές συνθήκες ανέμου και τη σταθερότητα της μετάδοσης βίντεο - ένας σημαντικός παράγοντας κατά την επιθεώρηση των απομακρυσμένων δομικών στοιχείων στις δεξαμενές και τα φορτία φορτίου.

Δεδομένου ότι η DNV GL διεξήγαγε την πρώτη έρευνα σχετικά με τη διερεύνηση των τροχιών τον Ιούνιο του 2016, έχει γίνει ο κορυφαίος πάροχος στον τομέα αυτό. «Όταν ξεκινήσαμε, θέλαμε να βρούμε έναν ασφαλέστερο, αποδοτικότερο και φθηνότερο τρόπο εκπλήρωσης των απαιτήσεων των αναλυτικών ερευνών. Κατά τη διάρκεια αυτών των επιθεωρήσεων, ένας επιθεωρητής πρέπει να είναι σε θέση να αγγίξει μια επιφάνεια για να ελέγξει την κατάσταση του υλικού », εξηγεί ο Cezary Galinski, ανώτερος κύριος επιθεωρητής και επικεφαλής της ομάδας DNV GL drone.

Αυτή η παγκόσμια ομάδα έχει την έδρα της στη Γκντίνια, αλλά λειτουργεί και από το Ντουμπάι, τη Σαγκάη, τη Σιγκαπούρη και το Χιούστον. "Έτσι, αντί να μεταφέρουμε τον επιθεωρητή στη συνιστώσα, φέρνουμε το στοιχείο στον ελεγκτή, σε βίντεο υψηλής ευκρίνειας 4k," προσθέτει. Μέχρι στιγμής, η ομάδα έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 25 έρευνες σχετικά με την παραγωγή κραδασμών σε όλο τον κόσμο. Τα τυπικά πλοία περιλαμβάνουν δεξαμενόπλοια, λεωφορεία και, πιο πρόσφατα, ημι-υποβρύχιο και jack-up. "Αυτοί είναι οι τύποι πλοίων που απαιτούν προσεγγιστικές έρευνες", εξηγεί ο Γκάλινσκι.

Η DNV GL έχει τέσσερις τύπους αεροσκαφών στο οπλοστάσιό της: το Custom drone, το DJI Phantom, το Mavic drone και το Flyability Elios drone - το καθένα με διαφορετικές δυνατότητες και περιοχές εφαρμογής. Αυτό που έχουν όλοι κοινό είναι ότι τροποποιήθηκαν στο εργαστήριο του Leszek Alba.

Αυτός ο χώρος κελάρι, γεμάτος από προσεκτικά καταγεγραμμένα ράφια, ανταλλακτικά καλώδια, μπαταρίες, σίδερα συγκόλλησης και διάφορα drones σε διαφορετικά στάδια κατασκευής, είναι όπου το DNV GL προσαρμόζει τα drones εκτός των ραφιών ώστε να είναι κατάλληλα για επιθεώρηση.

"Τα εμπορικά διαθέσιμα drones είναι κατασκευασμένα για τους χρήστες που τους πετούν έξω σε ανοιχτούς χώρους και πυροβολούν τα αντικείμενα κάτω. Έτσι, ένα από τα πρώτα πράγματα που κάνουμε είναι να αλλάξουμε τις ρυθμίσεις του λογισμικού του τροχού για να ρυθμίσουμε τη γωνία της κάμερας. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να φιλτράρουμε αντικείμενα που βρίσκονται μπροστά ή πάνω από το δαχτυλίδι », λέει ο Galinski.

Κοιτάζοντας μπροστά, ο Γκάλινσκι αναμένει από τα αεροσκάφη να επαναφέρουν το καθεστώς ελέγχου. "Είμαι πεπεισμένος ότι θα δούμε την εισαγωγή αυτόνομων αεροσκαφών. Αυτό θα ανοίξει πολλές νέες δυνατότητες. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να πέσουν σε αδρανή μέρη όπου οι άνθρωποι δεν μπορούν να εισέλθουν », εξηγεί.

Ο επιθεωρητής θα μπορούσε να παραμείνει έξω, ενώ ο δρομέας θα ακολουθούσε μια προκαθορισμένη διαδρομή πτήσης για να ελέγξει την κατάσταση του διαμερίσματος. "Αυτό θα μας επέτρεπε να διενεργούμε επιθεωρήσεις χωρίς μεγάλες προετοιμασίες, διατηρώντας παράλληλα τους επιθεωρητές ασφαλείς", προσθέτει ο Galinski. Στο μέλλον, θα μπορούσε καν να είναι δυνατό για ένα αυτόνομο μηχάνημα εξοπλισμένο με τεχνητή νοημοσύνη να πραγματοποιήσει μια έρευνα ανεξάρτητα, παρακολουθούμενη από τον επιθεωρητή από το γραφείο της ακτής χρησιμοποιώντας ένα ακουστικό εικονικής πραγματικότητας.

Ετικέτες
[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.