Τα ρομπότ του μέλλοντος έρχονται από NASA και Caltech!



Η Caltech και η NASA ενώνουν τις δυνάμεις τους με στόχο την κατασκευή της επόμενης γενιάς ρομπότ.

Την ίδια στιγμή που τα ρομποτικά αυτοκίνηταέχουν αρχίσει να παίρνουν σάρκα και οστά (μάλλον AI και λαμαρίνα), το Τεχνολογικό Ινστιτούτο του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια (Caltech) ετοιμάζει την επόμενη γενιά αυτόνομων οχημάτων, από ανθρωποειδή ρομπότ που μπορούν να πιλοτάρουν, για χιλιάδες μίλια, αεροσκάφη, σε ασθενοφόρα drones και σε σμήνη μικρών διαστημοπλοίων που λειτουργούν μαζί. Για να γίνουν πραγματικότητα όλες αυτές οι ιδέες, το πανεπιστήμιο συνεργάζεται με το Εργαστήριο Jet Propulsion της NASA (JPL), δημιουργώντας το νέο Κέντρο Αυτοτελών Συστημάτων και Τεχνολογιών (CAST).

«Η Caltech και η JPL ενωμένες, βρίσκονται σε αυτήν το πρότζεκτ περισσότερο καιρό από οποιονδήποτε άλλον», δήλωσε ο διευθυντής της CAST, Morteza Gharib, ενώ προσέθεσε «Πριν άρχισε ο κόσμος να μιλάει για αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, είχαμε ήδη στείλει μηχανές χωρίς οδηγό στον Άρη». 

Η πρόοδος στην αυτόνομη τεχνολογία είναι πιο εμφανής στα αυτοοδηγούμενα οχήματα που δημιουργήθηκαν από το Waymo της Alphabet Incκαι στα όλο και πιο ικανά βιομηχανικά ρομπότ. Παράλληλα, οι αλγόριθμοι, που μπορούν να ερμηνεύσουν τη συμπεριφορά, συνεχίζουν να γίνονται πιο ακριβείς. Το CAST θέλει να επιταχύνει τον συνδυασμό των εξαρτημάτων, σε ρομπότ, αεροσκάφη, διαστημόπλοια - με δυνατότητες ικανές να διαχειριστούν άγνωστες συνθήκες, ώστε να φέρουν σε πέρας δύσκολες αποστολές στη Γη, στο διάστημα και σε άλλους πλανήτες.

Επί του παρόντος, περίπου 25 επιστήμονες της Caltech και της JPL, εργάζονται στο CAST, βασιζόμενοι σε έρευνες που έγιναν στο πανεπιστήμιο και στο εργαστήριο της NASA. Έχει επίσης χρηματοδότηση από εταιρείες αεράμυνας, συμπεριλαμβανομένων των Raytheon και Aerovironment.

Το νέο κέντρο περιλαμβάνει το Aerodrome, μια εσωτερική δοκιμαστική μονάδα για αεροσκάφη με αεροδυναμική σήραγγα, που προσομοιώνει την ομίχλη και τη βροχή, για να βοηθήσει στη βελτίωση της ικανότητας των αεροσκαφών με δυνατότητα AI να προσαρμοστούν σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Υπάρχει επίσης ένα εργαστήριο διαστημικής ρομποτικής, το οποίο προσομοιώνει την κίνηση των οχημάτων στο διάστημα και ένα εργαστήριο συναρμολόγησης ρομπότ για βελτίωση βαδίσματος των ανθρωποειδών.

Αυτό θα χρησιμοποιηθεί όταν το CAST αναδείξει ένα από τα πιο δύσκολα εγχειρήματα της, το οποίο άφορα τη δημιουργία ενός ρομπότ, ικανού να πετάξει όλο το μήκος των 2.600 μιλίων του μονοπατιού της κορυφογραμμής του Ειρηνικού, που διασχίζει την Καλιφόρνια, με τη βοήθεια μιας ομάδας ιπτάμενων ανιχνευτικών drone. Αυτό δεν θα συμβεί σύντομα, αλλά ο Aaron Ames, καθηγητής μηχανικής και πολιτικού μηχανικού της Caltech, ο οποίος σχεδιάζει ρομπότ με πόδια, πιστεύει ότι θα μπορούσε να συμβεί μέσα σε μια δεκαετία.

Παράλληλα θα επικεντρωθεί στη δημιουργία drones διάσωσης, τα οποία θα μπορούσαν να συνδράμουν μετά από σεισμούς, πλημμύρες και πυρκαγιές, για να βοηθήσουν και να παράσχουν ιατρική περίθαλψη στους τραυματίες. 

«Αυτό δεν είναι τόσο απλό όσο η δημιουργία ενός UAV (Μη επανδρωμένου ιπτάμενου οχήματος) αρκετά μεγάλου ώστε να μεταφέρει ένα άτομο», δήλωσε ο Gharib. «Χρειάζεται να δημιουργηθεί ένα αυτοκίνητο ανεκτικό σε σφάλματα, το οποίο μπορεί να προσαρμόζεται αυτόματα στις μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες και να ίπταται στον ουρανό χωρίς να κινδυνεύει να συγκρουστεί με άλλα UAVs».
Ετικέτες
[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.