Η χρήση των drones στην ξενοδοχειακή βιομηχανία


MARKETING

Τα drones με τα εναέρια πλάνα τους μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στην προβολή μιας ξενοδοχειακής μονάδας και να αποτελέσουν σημαντικό εργαλείο του ξενοδοχειακού marketing. Άλλωστε η ξενοδοχειακή βιομηχανία ανέκαθεν υιοθετούσε γρηγορότερα νέες τεχνολογίες.

Η ικανότητα των drones να παράγουν προσιτά & καινοτόμα βίντεο αλλά και φωτογραφίες είναι ο κυριότερος λόγος που τα UAV έχουν δημιουργήσει μεγάλο ενδιαφέρον στον κλάδο των ξενοδόχων.

Η Google σε μελέτη το 2014 επιβεβαιώνει ότι τα video με τουριστικούς προορισμούς πουλάνε περισσότερο από κάθε άλλο είδος.

Πολυτελή ξενοδοχεία, resort και θέρετρα ήταν μεταξύ των πρώτων που χρησιμοποίησαν drones για εναέρια γυρίσματα και αντικατέστησαν στις ιστοσελίδες τους το Photo Gallery με drone video. 

Το 2014 ένα Boutique θέρετρο που βρίσκεται στην Ακτή Ειρηνικού της Κόστα Ρίκα προσέλαβε μια εταιρία για την εναέρια παραγωγή video με drone που θα τους βοηθούσε να προωθήσουν το ξενοδοχείο, με εντυπωσιακά αποτελέσματα.



Ένα άλλο παράδειγμα είναι το Naim Hai Hoi An Luxury Hotel στο Βιετνάμ, το οποίο ανέθεσε την παραγωγή video από drone σε εταιρία παραγωγής video για πολυτελή ξενοδοχεία και θέρετρα.


Το Nam Hai Hoi An Luxury Hotel, το Βιετνάμ
Η χρήση των drones και η παραγωγή video για τα ξενοδοχεία δίνει την δυνατότητα για την απεικόνιση και μεταφορά μηνυμάτων, που κανένα άλλο μέσο δεν μπορεί να επιτύχει.



The Westin Resort, Costa Navarino


ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ



Η παροχή ασφάλειας και προστασίας για τον επισκέπτη ενός ξενοδοχείου είναι πρώτιστης σημασίας.

Η χρήση των drone για έλεγχο ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος από τους υπεύθυνους ασφαλείας, καθώς και την διαχείριση κινδύνων, συμβάλλει σημαντικά στην ενίσχυση της ασφάλειας των ενοίκων αλλά και στην εξοικονόμηση πόρων, ιδιαίτερα εάν οι εγκαταστάσεις είναι πολύ μεγάλες.

DELIVERING




Τα drone μέσω της υπηρεσίας παράδοσης παραγγελιών του ξενοδοχείου (ποτό, φαγητό κλπ.), είναι μια μοναδική εμπειρία για τον επισκέπτη.

Η χρήση των drone λοιπόν σε ένα ξενοδοχείο, δίνει πολλές ευκαιρίες για την αξιοποίηση του ονόματος του έναντι του ανταγωνισμού, διότι αποτελεί:

  • εργαλείο marketing
  • παρέχει υπηρεσίες ασφάλειας και διαχείρισης κινδύνου
  • συμβάλλει στην ικανοποίηση των πελατών δίνοντας παράλληλα με την αίσθηση της διασκέδασης και των νέων εμπειριών


Ετικέτες
[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.