Airbus Helicopters & DCNS σχεδιάζουν νέο drone που θα εξοπλίσει το ναυτικό της Γαλλίας



Η κρατική γαλλική ναυπηγική εταιρία DCNS και η ευρωπαϊκή Airbus Helicopters, θα δημιουργήσουν κοινοπραξία με στόχο να σχεδιάσουν το μελλοντικό μη επανδρωμένο αερόχημα που θα εξοπλίζει τις ναυτικές μονάδες της Γαλλίας, στο πλαίσιο του προγράμματος SDAM (Système de Drones Aériens de la Marine). Το έργο φαίνεται πως θα αναπτυχθεί στη βάση του υπάρχοντος συστήματος – πλατφόρμας VSR 700.

Η σύμπραξη δυο κορυφαίων στους τομείς τους κατασκευαστών, αν μη τι άλλο αποδεικνύει τον κομβικό – εκ των ων ουκ άνευ πλέον, παρά το ότι δεν το έχουν όλοι κατανοήσει επαρκώς – ρόλο των μη επανδρωμένων αεροχημάτων στο σύγχρονο πεδίο της μάχης σε θαλάσσιο περιβάλλον.

Στόχος είναι η ανάπτυξη ενός μη επανδρωμένου αεροχήματος κάθετης αποπροσνείωσης VTOL (Vertical Take Off and Landing), οι αποστολές του οποίου θα «εποπτεύονται», θα ελέγχονται από το σύστημα διαχείρισης μάχης των ναυτικών μονάδων που θα το φιλοξενεί, με στόχο την απόλυτη ολοκλήρωση των ναυτικών UAV στις ναυτικές επιχειρήσεις.

Ο ρόλος της DCNS θα είναι να σχεδιάσει και να παράσχει όλα τα στοιχεία των επιχειρήσεων που θα πρέπει να είναι σε θέση να φέρει σε πέρας, τα χαρακτηριστικά και το είδος του φορτίου αισθητήρων που θα πρέπει να μεταφέρει και τις κατευθύνσεις στις οποίες θα πρέπει να είναι σε θέση να αποστέλλει σε αληθή χρόνο τα στοιχεία που συλλέγει, ενώ θα πρέπει να παράξει και τον υπολογιστή αποστολής που θα επιτρέπει την «live» διαχείριση του UAV, ως οπλικού συστήματος ολοκληρωμένο στις ναυτικές μονάδες επιφανείας.

Η εμπειρία της γαλλικής εταιρίας προέρχεται από τη δεκαετή εποπτεία επί των προγραμμάτων μη επανδρωμένων αεροσκαφών της γαλλικής Αρχής Προμηθειών (DGA) σε συνεργασία με το γαλλικό Ναυτικό, των μελετών, των σχεδιάσεων και των δοκιμών, με αποτέλεσμα να έχει συσσωρεύσει σημαντικό απόθεμα εμπειρίας στον τομέα.

Όσον αφορά την πλατφόρμα VSR 700 που θα αποτελέσει τη βάση επί της οποίας θα οικοδομηθεί η συνεργασία DCNS-Airbus, προβάλλεται από τους κατασκευαστές της ως μια οικονομική και ευέλικτη λύση, η οποία προσφέρει τη βέλτιστη ισορροπία ανάμεσα στις τέσσερις κρίσιμες διαστάσεις: Επιδόσεις, επιχειρησιακή ευελιξία, αξιοπιστία, κόστος επιχειρησιακής αξιοποίησης.



Η πλατφόρμα ενσωματώνει τεχνολογίες αυτόνομης πτήσης που έχουν δοκιμαστεί από την Airbus Helicopters στο πλαίσιο πολλών προγραμμάτων, ενώ προέρχεται από το ελαφρύ ελικόπτερο πολιτικών χρήσεων τύπου Cabri G2 που έχει αναπτύξει η εταιρία Hélicoptères Guimbal, το οποίο έχει αποδείξει στην πράξη, πάντα σύμφωνα με τους κατασκευαστές, τα προαναφερθέντα.
Ετικέτες
[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.